|
Post by Karel22 on Jun 17, 2006 4:40:53 GMT -5
hallo,
ik heb een vraagske over hoofdstuk 3 van Carl zn deel.
Hij heeft daar een driehoek op transparant getoond die nergens in de cursus staat. Ik heb ook een driehoek overgetekend bij hoofdstuk 3 maar verder niks uitleg bij geschreven... en met een driehoek alleen zijt ge nie veel...
Weet iemand voor wat dat stond, wat de uitleg erbij was, welke woordjes in de hoeken moeten staan??
Bij de examenvragen was hier ook een vraag over dus mss nog wel interessant om te weten.
Gegroet
Karel
|
|
|
Post by simba on Jun 17, 2006 8:46:12 GMT -5
Den enige driehoek die ik bij de Carl heb getekend is zo da biologisch, economisch en sociaal imperatief op de hoekpunten. Uw duurzaam bosbeheer zit dan ergens in centrum zodat al uw functies aan bod komen. Tis zo beetje gelijk textuurdriehoek van bodem maar dan met andere dingen op uw hoeken.
|
|
|
Post by katrien on Jun 17, 2006 10:26:41 GMT -5
Ha, ik heb hier nog nen andere driehoek. Maar t komt neer op wat bram zegt dus,
bestendigheid van prestaties, behoud vna ecosystemen en materiele voortbrengst staat er op elke lijn, dan zijn er nog 3 lijnen in die driehoek getrokken die de grensniveau's aanduiden , en om een evenwicht te zoeken tussen die 3 zaken en dus aan duurzaam bosbeheer te doen moet ge boven die 3 grensniveau's zitten
toet x
|
|
|
Post by Doockles on Jun 17, 2006 17:04:42 GMT -5
dat is dezelfde driehoek als bram hoor
|
|