|
Post by lore on Jan 22, 2006 12:12:27 GMT -5
ik heb mijn examen al gedaan! ;D ben het wel al n beetje vergeten tis al n dag of vijf geleden
alle ecologische factoren die een rol spelen bij bermen en dr n beetje rond zeveren en ook nog iets rond het verband met biodiversiteit en hoeveelheid strooisel (makkie dus, vooral omdak den dag ervoor natuurbeheer had, met die curve van grime)
da van begroeningen in de stad (gevelgroen, groendaken en muurgroen) en of da mogelijk is (subsidies! want is duur)
vgl thermisch en mechanisch beheer van veg op verhardingen
woordjes die al in de examenvragen staan want khad ze allemaal (en psychotoop is dus groen in de stad omda je er goe bij voelt!)
succes!
|
|
|
Post by simba on Jan 23, 2006 8:26:46 GMT -5
Voila mijn examen zit erop en ook de examenreeks 1) ge hebt rond leuven nen autoweg met vier banen en ertussen nen berm die afgezet is met betonnen vangrails van een meter hoog. Hoe gaat ge dat ontwerpen en beheren. 2) die effecten van groenbeheer op uw milieu en zo, tis die vraag die al op het forum staat. 3) vergelijk mechanisch en thermisch beheer 4) woordjes tras-portlandcement stadsgroen-psychotoop tjalingii-ecopolis urbanofoob-oligohemeroob ingeburgerd-muurplanten vergeten-nog altijd vergeten
|
|
|
Post by Doockles on Jan 23, 2006 11:24:13 GMT -5
zet die vragen ook eens op het LBK forum zeg want allemaal wel tof om ze daar te zien staan, maar t is ook tof als ge dan die van u er ook zet...
|
|